Promocja Satysfakcja Gwarantowana
Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy
JESTEŚMY PRZEKONANI, ŻE ALKOMAT PROMILER SPEŁNI TWOJE WYSOKIE WYMAGANIA.
Dlatego bez wahania gwarantujemy satysfakcję z jego użytkowania już od pierwszej chwili, bądź możliwość zwrotu w ciągu 100 dni od momentu zakupu.
1. Produkty objęte programem
Alkomaty Promiler : AL 8000, AL 9000 Lite, AL 9000, ALP-1, oraz RAPTOR.
Ilość pomiarów wykonanych w ciągu 100 dni – max. 30.
2. Czas trwania programu.
Konsument niezadowolony z produktu ma możliwość jego zwrotu w ciągu 100 dni.
Akcja trwa od 1.10.2014 do 31.12.2014.
3. Zasady i miejsce zwrotu produktu.
Konsument przesyła lub dostarcza osobiście produkt do Organizatora – Promiler Sp. z o.o. - Warszawa – ul. Pasaż Ursynowski 11 lok. U7, wraz z wypełnionym i podpisanym formularz zwrotu
Pełna kwota za zakupiony produkt, zostanie zwrócona przelewem w ciągu 30 dni przez wystawcę dokumentu sprzedaży/ sklep.
Więcej informacji pod numerem telefonu 570 000 902 , od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9-17 * opłata za połączenie zgodna z cennikiem usług operatora.
4. Warunki otrzymania zwrotu pieniędzy.
Produkt należy zwrócić w wyznaczonym terminie:
– w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami będącymi na wyposażeniu (baterie, ustniki, etui itp.),
– z oryginałem dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub kserokopii oryginału faktury VAT,
– ilość wykonanych pomiarów nie może przekraczać liczby- 30.
5. Zakres programu i punkty sprzedaży.
Program prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Promocja dotyczy konsumentów w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
Sklep nie jest zaangażowany w rozpatrywanie zwrotu.
Sklep dokonuje zwrotu należności za produkt, objęty programem po akceptacji Organizatora w ciągu 30 dni od dnia zwrotu.
Zapoznaj się z Regulaminem